Grafik z Ameryki Południowej zainspirowany amerykańskimi serialami, stworzył unikatową serię logotypów dla swoich ulubionych bohaterów telewizyjnych programów.
Urugwajski grafik Pablo Canepa zaprojektował logotypy dla fikcyjnych firm swoich ulubionych serialowych postaci. Oparł je o profesje bohaterów, wykonywane przez nich zawody bądź ich pasje. I tak Joey Tribbiani z „Przyjaciół” ma logotyp dla swojej szkoły aktorskiej, a Ted Mosby z „Jak poznałem waszą matkę” dla swojego studia architektonicznego. Canepa wziął na warsztat także m.in. bohaterów z seriali „Breaking Bad”, „Teorii wielkiego podrywu”, „Mad Mena” czy „Californication”. Grafiki podkreślają najlepsze cechy poszczególnych bohaterów, a styl każdego logotypu wpisuje się w osobowość danej postaci oraz jej zainteresowania.
Canepa podkreśla, że zaprojektował loga dla zabawy. Grafiki pokazują, że jest nie tylko sprawnym projektantem, ale także wielkim fanem amerykańskich seriali. Gdyby tylko oglądanie telewizji zawsze kończyło się tak kreatywnie.
RODZINA SOPRANO